Jde o proces ohodnocení a posuzování. Předmětem výzkumu může být ...více
Výzkum zahrnuje otázky typu „proč“, avšak i otázky typu „proč ne“ ...více
Standardně je prováděn v testovacím studiu, např. pro testování ...více
Loga, názvy výrobků i organizací jsou důležitými komunikačními elementy ...více
Cílem testu obalových prostředků je, podobně jako u testu názvu ...více
Cena je velmi důležitou částí marketingového mixu. Výzkumné agentury ...více
Průzkum reklamy tvoří souhrn výzkumných aktivit, jenž se skládá z několika testů. Pre-testy se používají z důvodu optimalizace kampaně před jejím zahájením. Používáme často postupy, které jsou zaměřeny na vyhledávání celé řady procesních detailů subjektivní povahy. Je třeba rozlišovat mezi testováním konceptů, které je zaměřeno na celkovou orientaci kampaní, a subjektivními testy s důrazem na detailní individuální představy. Pro odkrytí forem relevantní inzerce používáme kvantitativní postupy pro post-testy. Copy-testy, prováděné jako součást průzkumu reklamy, jsou používány k měření úspěšnosti reklamy objevující se v různých médiích. Velmi často používáme recall, spontánní vzpomínku na informace bez nabízených odpovědí.
Zahrnuje všechny možné typy průzkumů orientovaných na čtenářská ...více
Zjišťování spokojenosti zákazníků bývá spojováno se zvyšováním kvality ...více
Repertoár obsahuje, kromě obvyklých technik, specifické zkoumání časových ...více
Jedná se o poměrně často používaný test, který testuje u populace přijatelnost ...více
Značky výrobků a služeb ovlivňují širokou veřejnost. Vytvářejí se zejména ...více
Průzkum se provádí často anonymně a písemnou formou, případně za použití ...více
Studie zahrnuje popis lokality, informace o jednotlivých socioekonomických ...více
Provádí se vzhledem k rozhodnutí otevřít pobočku společnosti na určitém ...více
Studie bývá součástí přípravy středně velkých a velkých evropských projektů. ...více
Z potřeby celkově rozlišit jak jednotlivé skupiny zákazníků, tak i oblasti ...více
Studie nachází uplatnění pro cíl segmentovat populaci na klastry, skupiny ...více
Organizace mají snahu s veřejností intenzivně a srozumitelně komunikovat. ...více
Při definování dalších možností marketingového výzkumu má Internet velmi ...více
Sponsoring je společensky významnou a zároveň užitečnou alternativou ...více
Výrobky a služby jsou v současnosti v mnoha oblastech srovnatelně vysoké ...více
Co vše je analytiky napsáno o sektorech, managementu, organizacích, rovněž ...více