Jde o proces ohodnocení a posuzování. Předmětem výzkumu může být ...více
Výzkum zahrnuje otázky typu „proč“, avšak i otázky typu „proč ne“ ...více
Standardně je prováděn v testovacím studiu, např. pro testování ...více
Loga, názvy výrobků i organizací jsou důležitými komunikačními elementy ...více
Cílem testu obalových prostředků je, podobně jako u testu názvu ...více
Cena je velmi důležitou částí marketingového mixu. Výzkumné agentury ...více
Průzkum reklamy tvoří souhrn výzkumných aktivit, jenž se skládá z několika ...více
Zahrnuje všechny možné typy průzkumů orientovaných na čtenářská ...více
Zjišťování spokojenosti zákazníků bývá spojováno se zvyšováním kvality ...více
Repertoár obsahuje, kromě obvyklých technik, specifické zkoumání časových ...více
Jedná se o poměrně často používaný test, který testuje u populace přijatelnost ...více
Značky výrobků a služeb ovlivňují širokou veřejnost. Vytvářejí se zejména ...více
Průzkum se provádí často anonymně a písemnou formou, případně za použití ...více
Studie zahrnuje popis lokality, informace o jednotlivých socioekonomických ...více
Provádí se vzhledem k rozhodnutí otevřít pobočku společnosti na určitém ...více
Studie bývá součástí přípravy středně velkých a velkých evropských projektů. ...více
Z potřeby celkově rozlišit jak jednotlivé skupiny zákazníků, tak i oblasti trhu vychází základní typologie, podle které je možné provést diferencovaný marketing. Typologie, zaměřené pouze na problematické skupiny či oblasti trhu již nestačí.
Studie nachází uplatnění pro cíl segmentovat populaci na klastry, skupiny ...více
Organizace mají snahu s veřejností intenzivně a srozumitelně komunikovat. ...více
Při definování dalších možností marketingového výzkumu má Internet velmi ...více
Sponsoring je společensky významnou a zároveň užitečnou alternativou ...více
Výrobky a služby jsou v současnosti v mnoha oblastech srovnatelně vysoké ...více
Co vše je analytiky napsáno o sektorech, managementu, organizacích, rovněž ...více